سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

خدمات و تعرفه

لطفا این بخش را به دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای نوع خدمات درخواستی، اتخاذ نمایید. در صورتی که پس از مطالعه متن، ابهامی برای شما وجود داشت، از بخش تماس با ما، موارد مربوطه را با ما در میان بگذارید. لازم به ذکر است بخش اول فقط مربوط به ترجمه متون انگلیسی به فارسی و سه بخش بعد یعنی ترجمه تخصصی، ترجمه پیشرفته و ویرایش توسط ویراستاران آمریکایی مربوط به ترجمه متون فارسی به انگلیسی است. کلیه این خدمات به صورت خدمات ترجمه آنلاین و بیست و چهار ساعته به مشتریان گرامی ارائه میگردد.

  • ترجمه انگلیسی به فارسی
  • ترجمه تخصصی
  • ترجمه پیشرفته
  • ویرایش توسط مترجمین آمریکایی

ترجمه انگلیسی به فارسی

بدیهی است با گسترش روزافزون علوم در پایگاههای اطلاعاتی که اکثرا نیز به زبان انگلیسی به چاپ میرسند، لزوم ترجمه این متون به زبان مقصد با افزایش چشمگیری مواجه بوده است. گروه مترجمین Iran Native ترجمه تخصصی کلیه متون انگلیسی به فارسی در کوتاه ترین زمان را تضمین می نماید. همچنین در صورتیکه شما به متن اصلی مقالات زبان اصلی دسترسی ندارید، میتوانید با ارسال موضوع و یا نام مقاله، در کمتر از یک روز کاری، اصل مقاله را از طریق ایمیل دریافت نمایید و در صورت نیاز، ترجمه آن را به ما بسپارید.

تعرفه: هر واژه انگلیسی ۲۱ تومان

تخفیف: اگر متن شما بیش از ده هزار کلمه باشد هر واژه ۲۰ تومان در نظر گرفته خواهد شد.

زمان تحویل: یک هفته تا ده روز

ترجمه فارسی به انگلیسی به صورت تخصّصی

اگر هدف شما از ترجمه متن خود، انجام یک کار کلاسی، چاپ مقاله در مجلات انگلیسی با نمایه ISC، ارسال مقاله به یک کنفرانس بین ­المللی در سطح متوسط و در کشورهایی که انگلیسی، زبان اصلی آنها نیست و یا ترجمه رزومه است، این نوع از خدمات ما را انتخاب نمایید. مترجمین این بخش، از بین مترجمانی هستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی و مترجمی هستند و در این سطح، بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهند نمود.

تعرفه: هر واژه فارسی ۳۳ تومان

تخفیف: اگر متن شما بیش از ده هزار کلمه باشد هر واژه ۳۰ تومان در نظر گرفته خواهد شد.

زمان تحویل: یک هفته

ترجمه فارسی به انگلیسی به صورت پیشرفته

اگر هدف شما از ترجمه متن خود، ارسال مقاله به یک ژورنال با نمایه Scopus ،Ebsco، ارسال مقاله به یک کنفرانس بین­ المللی در سطح بالا و کشورهایی که انگلیسی، زبان اصلی آنهاست می­باشد، این نوع از خدمات ما را انتخاب نمایید. مترجمین این بخش، از بین مترجمانی هستند که دارای مدرک دکتری زبان انگلیسی و مترجمی هستند، یا بخشی از دوران تحصیل خود را در یک کشور انگلیسی زبان سپری نموده اند.

تعرفه: هر واژه فارسی ۳۸ تومان

تخفیف: اگر متن شما بیش از ده هزار کلمه باشد هر واژه ۳۵ تومان در نظر گرفته خواهد شد.

زمان تحویل: یک هفته تا ده روز

ویرایش نیتیو مقالات

اگر هدف شما از ترجمه متن خود، ارسال مقاله به به یک ژورنال با نمایه ISI ،IEEE ،PubMed، ارائه پروپزال برای دریافت پذیرش از یک دانشگاه خارجی، ارائه پایان ­نامه و رساله در یک دانشگاه خارجی می­باشد، این نوع از خدمات ما را انتخاب نمایید.

همچنین در بسیاری از موارد در مرحله Revision مقالات بین­ المللی، داوران از نویسندگان مقاله می­خواهند که متن خود را توسط یک نویسنده نیتیو Native انگلیسی زبان، ویرایش نمایند که این خدمت ما برای شما بسیار مفید خواهد بود.

مترجمین و ویراستاران این بخش، مستقیما در کشور آمریکا و کانادا به فعالیت مشغولند و هریک دارای تخصص دانشگاهی در یک رشته خاص می­باشند. گروه مترجمین Iran Native برای اولین بار در ایران، با دو شرکت آمریکایی و کانادایی تفاهم همکاری امضا نموده است تا مقالات شما عزیزان را با بالاترین استاندارد جهانی ویرایش نماید.

تعرفه: هزینه دقیق تعرفه ویرایش نیتیو، به شرکت همکار ما در کانادا و آمریکا بستگی دارد که پس از ارسال فایل شما برای ما، در کمتر از سه ساعت قیمت دقیق به شما اعلام می­شود. به عنوان مثال در حال حاضر ویرایش یک متن ۳۰۰۰ کلمه ­ای، با مبلغی معادل ۹۰ دلار، متن با ۵۰۰۰ کلمه ۱۴۵ دلار، متن با ۷۵۰۰ کلمه ۲۰۷ دلار و متن با ۱۰۰۰۰ کلمه معادل ۲۷۳ دلار می­باشد. برای سهولت کار مشتریان عزیز، شما هزینه ریالی را واریز نموده و ما با کمترین هزینه انتقال، فایل و مبلغ را به ویراستاران آمریکایی خواهیم سپرد. این قیمتها برای زمانی است که شما حداقل یک هفته برای ویرایش به ما زمان بدهید و در صورتی که وقت شما محدود است، این قیمت بر اساس نظر شرکت آمریکایی افزایش خواهد یافت. همانگونه که مشاهده می­نمایید قیمتهای ما نسبت به سایر ویراستاران آمریکایی بسیار رقابتی است و حداقل ۳۰% کمتر از سایر رقباست.  قیمت دلار در سایت ما بر اساس تغییرات نرخ ارز، هر روز متفاوت خواهد بود که میتوانید با مراجعه به لینک مربوطه در صفحه اول سایت، قیمت امروز را مشاهده نمایید.

محاسبه تعرفه به صورت دستی: با توجه به اینکه هزینه انتقال وجه به حساب ویزا کارت شرکت آمریکایی و کانادایی، معادل هشت درصد در نظر گرفته میشود، شما میتوانید به راحتی مبلغ نهایی را به صورت زیر محاسبه نمایید. به عنوان مثال اگر مبلغ برآوردی ویرایش مقاله شما، یکصد دلار است و قیمت امروز دلار، سه هزار تومان میباشد، هزینه نهایی پرداختی شما به صورت زیر و معادل ۳۲۴ هزار تومان خواهد بود. هزینه انتقال همیشه ثابت است و همان هشت درصد در نظر گرفته میشود.

۱۰۰*۱٫۰۸= ۱۰۸ دلار

۱۰۸*۳۰۰۰= ۳۲۴۰۰۰ تومان

تخفیف: تخفیف در این بخش به شرکت همکار ما در کانادا و آمریکا بستگی دارد که به صورت خودکار بر اساس تعداد کلمات شما، تخفیفی در نظر گرفته میشود.

زمان تحویل: هشت تا ده روز

نمونه کار: لطفا فایل پیوست را مشاهده نماید. فایل اصلی توسط یکی از مشتریان ما ترجمه شده است و سپس توسط ویراستار آمریکایی گروه ما، مورد ویرایش قرار گرفته است. همانگونه که مشاهده می­کنید، تغییرات بسیار زیادی در متن همراه با کامنت مشخص شده است که متن اصلی را به صورت کلی دچار تغییرات اساسی نموده است و به عنوان یک کلاس آموزشی بسیار مناسب نیز می­توان از آن استفاده نمود.

نمونه ویرایش