سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

ترجمه تخصصی مقالات و متون رشته پزشکی و پرستاری

گروه مترجمین ایران نیتیو (www.IranNative.com)

دپارتمان ترجمه تخصصی رشته پزشکی و مامایی

آیا میدانید با کیفیت ترین خدمات ترجمه در رشته پزشکی و پرستاری در کشور توسط موسسه ایران نیتیو ارائه میگردد؟

ایران نیتیو طرف قرارداد بسیاری از مجلات انگلیسی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از جمله علوم پزشکی مشهد در (فصلنامه مراقبت مبتنی بر شواهد)، (فصلنامه مامایی و بهداشت باروری) و بسیاری دیگر از مجلات میباشد که کلیه ترجمه های آنها توسط این موسسه انجام میشود.

یکی از مشکلات ترجمه تخصصی پزشکی و مامایی در ایران، آشنا نبودن مترجمان با این رشته تخصصی به صورت علمی میباشد. ترجمه تخصصی متون رشته پزشکی و پرستاری می بایست به دست متخصصان این حوزه ترجمه گردد، در غیر این صورت ممکن است علاوه بر ترجمه غیر تخصصی، انتقال مفاهیم علمی با مشکل همراه شود و در حین ترجمه مقالات تخصصی رشته پزشکی، مطالب علمی مدنظر نویسنده تغییر یابد.

 واضح است که ترجمه مقالات رشته پزشکی و پرستاری برای ارسال به مجلات ISI، PubMed و غیره نیازمند یک ترجمه مفهومی می­باشد تا ترجمه تحت ­اللفظی. از این­رو ترجمه مقالات پزشکی شما برای ارسال به نشریات معتبر بین­ المللی نیز، بی­ شک در تخصص کادر ترجمه تخصصی پزشکی و پرستاری این مؤسسه خواهد بود.

ارائه کیفیت طلایی ترجمه، تحویل به موقع به مشتری و هزینه مناسب ترجمه متون پزشکی و پرستاری دلیل برتری این مؤسسه نسبت به سایر مؤسسه ­ها می­باشد. گواه این ادعا داشتن قرارداد با نشریات تخصصی رشته­ های پزشکی و دانشگاه­های برتر کشور می­باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه مقالات ISI، لطفا صفحه ترجمه مقاله را مشاهده فرمایید.

 

دپارتمان ترجمه مقالات پزشکی و پرستاری ایران نیتیو، قبل از ترجمه، به عنوان یک مشاور پاسخگوی سوالات شماست و همچنین بعد از ترجمه با خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت اساتید، دانشجویان و پژوهشگران گرامی می باشد.

دپارتمان ترجمه تخصصی پزشکی و پرستاری ایران نیتیو

(پاسخگویی، رضایتمندی مشتری، کیفیت متمایز، ترجمه فوق تخصصی، خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته)