سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

دریافت رایگان مقاله از پایگاه های علمی

بسیاری از دانشجویان و اساتید محترم دانشگاههای کشور با مشکل عدم دسترسی به پایگاههای علمی خارجی برای دریافت و دانلود مقالات معتبر روبرو هستند. شرکت IranNative برای راحتی کار شما عزیزان، به صورت رایگان تا سه مقاله را برای شما دریافت و به ایمیل شما ارسال مینماید. کافی است لینک مقاله و یا عنوان کامل و سال نشر مقاله را برای ما ارسال نمایید تا در همان روز برای شما ارسال گردد. با اینحال پیش از این مرحله به شما راهی ساده را نشان میدهیم تا بتوانید مقالات مورد نیاز خود را به رایگان و به راحتی دانلود نمایید. لذا خواهشمند است ابتدا این روش را امتحان کنید و در صورت عدم دسترسی به مقاله مورد نظر، عنوان آن را برای ما ارسال کرده تا به روشی دیگر برای شما دریافت کنیم.
برای دریافت مقالات رایگان در این روش شما نیاز به دانستن عنوان مقاله دارید. برای دستیابی به عنوان مقالات مورد نظر، مسیر زیر را به عنوان نمونه دنبال کنید. سایت ScienceDirect.com را باز کنید.

دانلود مقاله رایگان

در بالای صفحه زیر نوار سبز رنگ (سمت راست) روی لینک Advanced search کلیک نمایید. در صفحه جدید در بخش اول، کلمه مورد نظر خود برای یافتن مقاله را وارد نمایید. به عنوان مثال ما کلمه Technology management را انتخاب کردیم و از سایت درخواست کنید تا این کلمه را فقط در Title مقالات برای شما جستجو کند و فقط مقالاتی را به شما نشان دهد که از سال ۲۰۱۳ به بعد چاپ شده اند. دقیقا مشابه عکس زیر. البته به انتخاب خود میتوانید چندین محدودیت دیگر را نیز به آن اضافه نمایید. سپس دکمه Search را کلیک نمایید.

دانلود مقاله رایگان انگلیسی

در این مرحله، چندین مقاله برای شما نمایش داده می شود که اکثرا برای دریافت نیاز به پول دارند اما به راحتی و به صورت رایگان آن را دریافت خواهید کرد. اکنون عنوان مقاله را کپی نموده و وارد سایت sci-hub.org شوید و عنوان مقاله مورد نظر را در بخش جستجوی سایت وارد نمایید و دکمه Search را کلیک کنید. در صفحه بعد، مقاله رایگان شما آماده است و میتوانید با کلیک بر روی لینک مقاله، آن را دانلود کنید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از سایت gen.lib.rus.ec و تنظیم بخش جستجو در روی Scientific articles همانند شکل زیر، عنوان یا کد DOI مقاله را وارد نموده و به راحتی به مقاله رایگان دست یابید.

LG

این روش در هشتاد درصد مواقع مفید است. در سایر موارد اگر موفق به دریافت مقاله از این روش نشدید، همکاران ما به رایگان تا سه مقاله را برای شما ارسال خواهند نمود. لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید و در صورتی که روشهای دیگری برای دسترسی رایگان به مقالات میشناسید میتوانید با نام خود و برای استفاده دیگران در این بخش قرار دهید.

گروه مترجمین ایران نیتیو با ارائه انواع خدمات ترجمه آنلاین، ترجمه تخصصی، ترجمه مقاله و متون، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی، ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته، ویرایش مقالات انگلیسی و ویرایش مقاله توسط ویراستاران نیتیو آمریکایی، همواره در تلاش است تا با کاهش هزینه های مرتبط با خدمات دریافت مقالات و افزایش کیفیت خدمات ترجمه، راهکارهای مناسبی را برای ارتباط با جامعه بین المللی در اختیار دانشگاهیان عزیز  قرار دهد.