سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

ارتباط با ما

گروه مترجمین Iran Native به سرعت به عنوان یک مرکز پیشرو ارائه خدمات ترجمه در ایران، شناخته شده است زیرا همواره با ارائه خدمات نوین و آن­لاین، بدون تاخیر و با قیمتهای رقابتی، رضایت مشتریان را جلب نموده است. لطفا هرگونه درخواست در خارج از بخش ثبت سفارش، درخواست همکاری با ما، پیشنهاد و انتقاد خود را در فرم زیر ثبت نموده و یا مستقیما با آدرس ایمیل زیر در تماس باشید.

IranNative@gmail.com

پاسخ به کلیه سوالات مشتریان گرامی فقط از طریق ایمیل و پشتیبانی آنلاین وب سایت امکان پذیر میباشد. دانشگاههای طرف قرارداد و یا مجلات درخواست کننده همکاری، میتوانند در بخش درخواست تماس با کارشناسان، شماره خود را با ذکر نام دانشگاه یا مجله ثبت نمایند تا با آنها تماس حاصل شود.

همکاران ما در تمامی ساعات شبانه روز از طریق ایمیل پاسخگوی شما میباشند. در مواقع ضروری و فوری میتوانید از شماره تماس زیر برای برقراری ارتباط استفاده نمایید (پاسخگویی در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل صرفا از طریق ایمیل میباشد. پاسخگویی تلفنی هر روز غیر از روزهای تعطیل ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر. روزهای پنج شنبه تا ساعت ۲ ظهر).

تلفن تماس: ۰۷۰۴ ۹۳۳ ۰۹۱۲

دفتر تهران: ۹۳۳۰۷۰۴-۰۹۱۲

آدرس پستی موسسه: استان مازندران، شهر نوشهر، بلوار شهید کریمی، قبل از اداره گاز، کوچه ترنج ۸

کد پستی: ۴۶۵۱۸۹۷۶۴۱

صاحب امتیاز موسسه: دکتر رضا جمالی

از طریق این فرم با ما در ارتباط خواهید بود.

‫ایمیل شما به رسم امانت در بخش مدیریت سایت نگهداری خواهد شد. لطفا فیلدهای الزامی را که با علامت ستاره مشخص شده اند، تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.