سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

ترجمه انگلیسی به فارسی

بدیهی است با گسترش روزافزون علوم در پایگاههای اطلاعاتی که اکثرا نیز به زبان انگلیسی به چاپ میرسند، لزوم ترجمه این متون به زبان مقصد (ترجمه انگلیسی به فارسی) با افزایش چشمگیری مواجه بوده است. گروه مترجمین IranNative ترجمه تخصصی کلیه متون انگلیسی به فارسی در کوتاه ترین زمان را تضمین می نماید. همچنین در صورتیکه شما به متن اصلی مقالات زبان اصلی دسترسی ندارید، میتوانید با ارسال موضوع و یا نام مقاله، در کمتر از یک روز کاری، اصل مقاله را از طریق ایمیل دریافت نمایید و در صورت نیاز، ترجمه آن را به ما بسپارید. لازم به ذکر است کیفیت فایلها باید در سطح مناسب باشد و برای فایلهای اسکن شده یا کیفیت پایین، بین ۱۰ تا ۵۰ درصد به هزینه ترجمه افزوده خواهد شد.

تعرفه ترجمه: در ماشین حساب زیر، با وارد کردن تعداد کلمات و حوزه تخصصی متن، میتوانید هزینه را مشاهده فرمایید. در متون با حجم کمتر از ۲ هزار کلمه، هزینه ۵۰ درصد بیشتر در فاکتور لحاظ خواهد شد. متون خاص غیر از مقالات علمی مانند کتاب، جدول، پرسشنامه، پاورپوینت یا راهنمای نرم افزارها، با هزینه ویژه محاسبه میگردد و میتواند تا ۴۰ درصد هزینه بیشتر داشته باشد. 

تخفیف: اگر متن شما بیش از شش هزار کلمه باشد، در ماشین حساب زیر به صورت خودکار تخفیف در نظر گرفته خواهد شد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه مقالات ISI، لطفا صفحه ترجمه مقاله را مشاهده فرمایید.

نکات: لطفا پیش از ثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور، به هیچ وجه نسبت به واریز وجه اقدام نفرمایید چون بر اساس ترافیک کاری موسسه، زمان تحویل در رشته های مختلف، متفاوت خواهد بود که این زمان به صورت دقیق، در پیش فاکتور به اطلاع شما می رسد.

لطفا ویدئوی معرفی ایران نیتیو در شبکه سوم سیما را در اینجا مشاهده نمایید.

    در بخش زیر میتوانید هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی خود را برآورد نمایید. با اینحال با ارسال فایل خود به ایمیل ما نیز به سرعت برای شما فاکتور صادر خواهد شد. در صورتی که شما نیازمند ترجمه فوری هستید، مطابق جدول زیر، زمان تحویل نصف خواهد شد و هزینه ترجمه پنجاه درصد افزایش میابد.

    تعداد کلمات ترجمه:
    رشته
     

     

    تعداد کلمات متن زمان تحویل عادی ترجمه زمان تحویل فوری ترجمه
    بین یک تا هزار کلمه یک روز کامل نصف روز
    بین هزار تا دو هزار کلمه سه روز کامل یک و نیم روز
    بین دو هزار تا چهارهزار کلمه پنج روز کامل دو و نیم روز
    بین چهار هزار تا شش هزار کلمه شش روز کامل سه روز
    بین شش هزار تا ده هزار کلمه هشت روز چهار روز
    بیشتر از ده هزار کلمه لطفا تماس بگیرید لطفا تماس بگیرید

    شما میتوانید بر مبنای فاکتور صادرشده، مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین از درگاه پرداخت امن زرین پال، موجود در پایین همین صفحه واریز نمایید و یا مستقیما به شماره کارت زیر در بانک پاسارگاد واریز نمایید.

    لطفا در هنگام پرداخت از درگاه پرداخت الکترونیک، حتما قیمت را بر مبنای (ریال) وارد نموده و در بخش (توضیحات)، شماره فاکتور خود را به صورت دقیق ذکر نمایید.

    شماره حساب شماره کارت نام صاحب حساب نام بانک
    ۲۹۸۸۰۰۰۱۰۴۷۱۴۱۳۱ ۵۰۲۲۲۹۱۰۱۴۱۲۷۴۱۷ رضا جمالی پاسارگاد