سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

ویرایش مقاله انگلیسی توسط ویراستاران آمریکایی

به علت فشردگی برنامه در بخش ویرایش نیتیو، در حال حاضر صرفا سفارش دانشگاهها و موسسات طرف قرارداد و نیز مشتریان سابق (که قبلا از خدمات ویرایش نیتیو استفاده کرده اند) پذیرفته میشود.

لطفا کاربران جدید ثبت سفارش نفرمایند. کاربران سابق همانند همیشه میتوانند سفارش خود را ارسال نموده تا سریعا فاکتور صادر شود.

مشتریان جدید میتوانند از موسسه iraca.ir استفاده نمایند که تنها موسسه مورد تایید ما میباشند. برای مشاهده هزینه و خدمات ایراکا در ویرایش مقاله انگلیسی روی این لینک کلیک نمایید. 

ویرایش مقالات انگلیسی یکی از مهمترین مراحل برای تبدیل یک مقاله علمی به سطح آکادمیک و مورد پذیرش مجلات معتبر جهانی است. اگر هدف شما از ترجمه متن خود، ارسال مقاله به یک ژورنال با نمایه ISI ،IEEE ،PubMed، ارائه پروپزال برای دریافت پذیرش از یک دانشگاه خارجی، ارائه پایان ­نامه و رساله در یک دانشگاه خارجی می­باشد، این نوع از خدمات ما را انتخاب نمایید.

همچنین در بسیاری از موارد در مرحله Revision مقالات بین­ المللی، داوران از نویسندگان مقاله می­خواهند که متن خود را توسط یک ویراستار نیتیو Native انگلیسی زبان، ویرایش نمایند که این نوع خدمات ما میتواند نیاز معتبرترین ژورنالها را، به طور کامل و تضمینی رفع نماید.

ویراستاران این بخش، مستقیما در کشور آمریکا، کانادا، انگلیس و استرالیا به فعالیت مشغولند و هریک دارای تخصص دانشگاهی در یک رشته خاص می­باشند. گروه مترجمین IranNative برای اولین بار در ایران و با همکاری سه شرکت آمریکایی، انگلیسی/استرالیایی و کانادایی مقالات شما عزیزان را با بالاترین استاندارد جهانی ویرایش می نماید. لازم به ذکر است اگر متن اولیه مشتری توسط نرم افزار ترجمه شده باشد و فاقد استانداردهای اولیه زبانی باشد، تا ۵ روز بعد از آغاز سفارش، توسط ایران نیتیو به صورت یک طرفه کنسل خواهد شد و وجه دریافتی به مشتری برگشت داده میشود. لطفا فقط سفارشاتی را برای ویرایش ثبت نمایید که دارای حداقل استانداردهای زبانی باشند زیرا متن ضعیف باعث عدم درک درست مفهوم برای ویراستار خواهد شد.

 انجام این خدمت، با گارانتی مادام العمر انجام می گیرد و این مورد، در فاکتور ارائه شده به شما نیز ذکر می گردد. لطفا دقت نمایید، برای متونی که بخشی از یک مقاله باشد از جمله چکیده یا بخشهایی مشخص از مقاله، و یا متونی که دارای ساختار مقاله کامل نیستند، امکان انجام ویرایش نیتیو وجود ندارد و صرفا ویرایش توسط ویراستار ایرانی قابل انجام است.

نکته مهم که باید مورد توجه نویسندگان محترم قرار گیرد این است که اگر مقاله کامل آنها که توسط ما ویرایش نیتیو شده است، از سوی مجله دارای اشکال زبانی تشخیص داده شود، ابتدا باید فایل Proof مقاله که توسط سیستم مجله برای آنها ساخته شده است برای ما ارسال گردد. لازم به ذکر است فقط مقالاتی بررسی مجدد خواهند شد که تغییری نسبت به فایل تحویلی ما نداشته باشند و هیچ بخش جدیدی به آن اضافه نشده باشد. طبیعتا مسئولیت موسسه صرفا برای بخشهایی از مقاله است که توسط ما ویرایش شده باشد.

در زیر سه نمونه از مقالات چاپ شده در مجلات معتبر الزویر و انتشارات وایلی را مشاهده میفرمایید که توسط ویراستاران نیتیو ما ویرایش شده است. تا ابتدای تیر ماه سال ۱۴۰۲، تعداد مقالات ویرایش شده توسط موسسه ایران نیتیو که در ژورنالهای بسیار معتبر با ایمپکت فکتور بیشتر از یک، چاپ شده اند معادل ۵۰۸۵ مورد است که نویسندگان محترم این مقالات، طیف وسیعی از اساتید دانشگاههای معتبر کشور میباشند.

Title & Link Journal
A linear, low power, 2.5-dB NF LNA for UWB application in a 0.18 μm CMOS
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0026269215002098
Microelectronics Journal
Finite Element Analysis of the Effect of Boron Nitride Nanotubes in Beta Tricalcium Phosphate and a Hydroxyapatite Elastic Modulus Using the RVE Model
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1359836816000044
Composites Part B: Engineering
A double-blind randomized clinical trial comparing different doses of magnesium in cardioplegic solution for prevention of atrial fibrillation after coronary artery bypass graft surgery
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1755-5922.12198/full
Cardiovascular Therapeutics

ویرایش مقاله، ویرایش مقاله پزشکی، ویرایش مقاله ISI، ویرایش مقاله انگلیسی، ویرایش مقاله نیتیو انگلیسی، ویرایش مقاله تضمینی، هزینه ویرایش مقاله، ویرایش مقاله پابمد، ویرایش مقاله فنی مهندسی، ویرایش مقاله در مرحله اصلاحات، ویرایش مقاله پایان نامه، ویرایش مقاله انگلیسی پایان نامه

تعرفه ویرایش نیتیو Native: هزینه دقیق ویرایش نیتیو، به شرکت همکار ما در کانادا و آمریکا بستگی دارد که پس از ارسال فایل شما برای ما، در کمتر از سه ساعت قیمت دقیق به شما اعلام می­شود. به عنوان مثال در حال حاضر ویرایش یک متن ۳۰۰۰ کلمه ­ای، با مبلغی معادل ۱۰۱ دلار، متن با ۵۰۰۰ کلمه ۱۷۵ دلار، متن با ۷۵۰۰ کلمه ۲۶۰ دلار و متن با ۱۰۰۰۰ کلمه معادل ۳۴۰ دلار می­باشد. برای سهولت کار مشتریان عزیز، شما هزینه ریالی را واریز نموده و ما با کمترین هزینه انتقال، فایل و مبلغ را به ویراستاران آمریکایی خواهیم سپرد. این قیمت برای زمانی است که شما (دقیقا یک هفته) برای ویرایش، زمان در اختیار داشته باشید و در صورتی که وقت شما محدود است، این قیمت بر اساس نظر شرکت آمریکایی افزایش خواهد یافت و میتوان ویرایش را در یک روز کاری، سه روز کاری و یا پنج روز کاری نیز تحویل داد. همانگونه که مشاهده می ­نمایید قیمتهای ما نسبت به سایر ویراستاران آمریکایی بسیار رقابتی است و حداقل ۱۰% کمتر از سایر رقباست.  قیمت دلار برای این نوع خدمات، بر اساس تغییرات نرخ ارز، هر روز متفاوت خواهد بود که میتوانید با ارسال یک ایمیل از قیمت روز دلار آگاه شوید.

تخفیف: تخفیف در این بخش به شرکت همکار ما در کانادا و آمریکا بستگی دارد که به صورت خودکار بر اساس تعداد کلمات شما، تخفیفی در نظر گرفته میشود.

نحوه درخواست سرتیفیکیت ویرایش: برای متون کمتر از ۱۴۰۰ کلمه، سرتیفیکیت صادر نمیشود. همچنین مشتریان محترم حداکثر تا دو ماه و نیم (معادل ۷۵ روز) بعد از تحویل فایل ویرایش شده به ایشان، فرصت دارند تا (نام، نام خانوادگی و مشخصات دانشگاهی) خود یا شخصی که باید سرتیفیکیت به نام ایشان صادر شود را به زبان انگلیسی از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایند. حداکثر تا ۳۶ ساعت بعد از درخواست مشتری، سرتیفیکیت از شرکت ویراستار صادر میشود. لطفا دقت نمایید بعد از گذشت دو ماه و نیم از تحویل سفارش، درخواست صدور سرتیفیکیت پذیرفته نمیشود.

زمان تحویل: حداکثر هفت روز

لطفا ویدئوی معرفی ایران نیتیو در شبکه سوم سیما را در اینجا مشاهده نمایید.

ویرایش مقاله انگلیسی رشته عمران، ویرایش مقاله ISI پزشکی، ویرایش مقاله با هزینه کم، ویرایش مقاله رشته مکانیک، ویرایش مقاله رشته مدیریت، ویرایش مقاله انگلیسی علوم انسانی، ویرایش مقاله ISI مهندسی پزشکی، ویرایش مقاله برای مجله آی اس آی، ویرایش مقاله IEEE، ویرایش آمریکایی مقاله

خدمات ویرایش توسط ویراستاران ایرانی: در صورت نیاز به ارائه خدمات با هزینه کمتر، میتوانید در زمان ثبت سفارش درخواست نمایید تا متن شما توسط ویراستاران ایرانی ویرایش شود. این کار توسط خبره ترین ویراستاران داخلی انجام خواهد شد و ضمانت آن ۵ روزه خواهد بود. هزینه ویرایش هر کلمه ۱۴۵ تومان میباشد و برای متون کمتر از ۲ هزار کلمه، ۵۰ درصد به هزینه افزوده خواهد شد. برای متون کوتاه، درصدی به هزینه افزوده میشود که این درصد، مشابه درصد اضافه شده به هزینه ترجمه میباشد و در بخش (برآورد هزینه ترجمه) به صورت قرمز رنگ ذکر شده است. لازم به ذکر است این نوع خدمات، دارای سرتیفیکیت نمیباشد. در صورت نیاز به ویرایش مجدد متن، مشتری تا ۵ روز پس از تحویل سفارش فرصت دارد تا با مشخص کردن ۵ مورد از اشکالات متن، درخواست بازنگری نماید. مشتریان محترم باید حداقل ۵ مورد از اشکالات را داخل متن تحویلی، هایلایت نموده و علت مشکل را داخل کامنت ذکر نمایند. در صورت عدم دریافت درخواست بازنگری به این صورت در مدت ۵ روز، هیچ مسئولیتی بر عهده موسسه نخواهد بود. لازم به ذکر است اگر متن اولیه مشتری توسط نرم افزار ترجمه شده باشد و فاقد استانداردهای اولیه زبانی باشد، تا ۵ روز بعد از آغاز سفارش، توسط ایران نیتیو به صورت یک طرفه کنسل خواهد شد و وجه دریافتی به مشتری برگشت داده میشود. لطفا فقط سفارشاتی را برای ویرایش ثبت نمایید که دارای حداقل استانداردهای زبانی باشند زیرا متن ضعیف باعث عدم درک درست مفهوم برای ویراستار خواهد شد.

خدمات قابل ارائه در ویرایش مقالات انگلیسی: ویرایش مقاله انگلیسی با ضمانت و گارانتی مادام العمر، ویرایش مقاله با ارائه سرتیفیکت از شرکت ویراستار، ویرایش مقاله ISI در مرحله اصلاحات ژورنال، ویرایش مقاله انگلیسی در فرمت کلیه نرم افزارها از جمله LaTex، ویرایش مقالات تخصصی در کلیه رشته ها و گرایشهای علمی، فرمت بندی منابع پس از ویرایش مقاله انگلیسی در کلیه فرمتهای رایج از جمله APA، ویرایش نیتیو مقاله توسط ادیتورها و ویراستاران نیتیو آمریکایی، کانادایی و استرالیایی

نمونه کار: لطفا فایل پیوست را مشاهده نماید. فایل اصلی توسط یکی از مشتریان ما ترجمه شده است و سپس توسط ویراستار آمریکایی گروه ما، مورد ویرایش قرار گرفته است. همانگونه که مشاهده می­کنید، تغییرات بسیار زیادی در متن همراه با کامنت مشخص شده است که متن اصلی را به صورت کلی دچار تغییرات اساسی نموده است و به عنوان یک کلاس آموزشی بسیار مناسب نیز می­توان از آن استفاده نمود.

نمونه ویرایش