سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

هزینه ویرایش مقاله انگلیسی

به علت فشردگی برنامه در بخش ویرایش نیتیو، در حال حاضر صرفا سفارش دانشگاهها و موسسات طرف قرارداد و نیز مشتریان سابق (که قبلا از خدمات ویرایش نیتیو استفاده کرده اند) پذیرفته میشود.

لطفا کاربران جدید ثبت سفارش نفرمایند. کاربران سابق همانند همیشه میتوانند سفارش خود را ارسال نموده تا سریعا فاکتور صادر شود.

مشتریان جدید میتوانند از موسسه iraca.ir استفاده نمایند که تنها موسسه مورد تایید ما میباشند. برای مشاهده هزینه و خدمات ایراکا در ویرایش مقاله انگلیسی روی این لینک کلیک نمایید. 

هزینه ویرایش مقاله انگلیسی:

هزینه ویرایش مقاله توسط (ویراستاران ایرانی) با بالاترین سطح کیفی و ضمانت ۵ روزه، ۱۴۵ تومان برای هر کلمه است. به عبارت دیگر تعداد کلمات مقاله (غیر از منابع پایانی و اعداد جداول)، ضربدر ۱۴۵ معادل هزینه ویرایش خواهد بود. برای متون با حجم کمتر از ۲ هزار کلمه، درصدی به هزینه افزوده خواهد شد. 

برای ویرایش نیتیو، به لینک (ویرایش نیتیو آمریکاییمراجعه فرمایید.

برای ارسال یک مقاله به مجلات معتبر در دیتابیس­ها و انتشارات شناخته شده مانند Elsevier ،Taylor & Francis ،Wiley ،PubMed ،Sage ،Emerald و پایگاههای مشابه، مقاله باید از استانداردهای بالای زبان انگلیسی با نوشتار امریکن برخوردار باشد و این امر نیازمند ویرایش مقاله انگلیسی توسط ویراستاران نیتیو (Native) انگلیسی زبان میباشد. برخلاف تصور عموم که گمان میکنند تنها، شرکتهای معتبر مانند الزویر که خود دارای خدمات ویرایش نیتیو هستند، دارای کیفیت بالایی میباشند، باید عنوان نمود که شرکتهای بسیار با کیفیت­ تری در جهان وجود دارند که با قیمتی مشابه یا حتی پایین تر نیز به ویرایش مقالات میپردازند اما ضمانتهای بیشتری برای کیفیت مقاله شما در اختیار میگذارند.

مشتریان موسسه ایران نیتیو تا کنون بیشتر از دو هزار مقاله را که توسط ویراستاران نیتیو همکار این موسسه ویرایش شده است، در معتبرین ژورنالهای انتشارات ذکر شده در بالا منتشر کرده اند که نمونه هایی از آنها را میتوانید در داخل همین وب سایت، لینک (ویرایش نیتیو آمریکایی) مشاهده فرمایید.

برخلاف خدمات ترجمه که دارای گارانتی ۷۲ ساعته میباشد، خدمات ویرایش مقاله به صورت نیتیو، دارای ضمانت مادام العمر است و ایران نیتیو مسئولیت رفع حتی کوچکترین اشکالات زبانی را تا مرحله پذیرش مقاله شما بر عهده میگیرد. خدمات مختلف ایران نیتیو به مجلات دانشگاههای برتر کشور از علوم پزشکی مشهد تا دانشگاه سمنان و غیره، خود بیانگر کیفیت بی قید و شرط خدمات ماست.

طبیعتا در حدود ۸۰ درصد مشتریان خدمات ویرایش نیتیو، اساتید دانشگاه و دانشجویان دوره دکتری میباشند که زمان، برای آنها ارزش بالایی دارد و پذیرش مقاله آنها تاثیر مهمی در ارتقای شغلی و یا دفاع رساله دارد. ایران نیتیو که خود توسط دو نفر از اساتید دانشگاهی اداره میشود، با درک این اهمیت، خدماتی باصرفه و کیفیت درجه یک را در اختیار شما قرار میدهد. سوالی که معمولا ممکن است برای مشتریان گرامی بوجود آید این است که آیا ویراستار نیتیو، صرفا یک ویراستار عمومی است یا اینکه در رشته مورد نظر شما دارای تخصص است؟

باید به این نکته اشاره کرد که بر اساس موضوع مقاله و متن شما، شرکتهای ویراستار همکار ما، مقاله شما را دقیقا به ویراستاری میسپارند که تبحر و دانش کافی در رشته تخصصی شما دارد در غیر اینصورت اساسا نمیتوان انتظار کار یا کیفیتی را داشت و ممکن است ویراستار، معنای جملات را اشتباها تغییر دهد. بنابراین قطعا مقاله شما توسط ویراستار نیتیو متخصص در حوزه مقاله شما ویرایش خواهد شد.

هم اکنون مقاله خود را از بخش (سفارش با یک کلیک) ثبت سفارش نمایید تا در سریعترین زمان ممکن، زمان و هزینه دقیق به صورت پیش فاکتور برای شما ایمیل شود. لازم به ذکر است در حالت عادی، یک مقاله به صورت ۷ روزه تحویل داده میشود اما در صورت محدودیت زمانی، در نصف این زمان نیز ویرایش با کیفیت عالی و تضمینی، قابل تحویل میباشد.