سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

خدمات بازنویسی و پارافریز

به علت فشردگی برنامه، خواهشمندیم مشتریان جدید قبل از ثبت سفارش، نسبت به خالی بودن ظرفیت رشته خود اطمینان حاصل فرمایند (از طریق ایمیل یا پشتیبانی آنلاین)

جهت رعایت کپی رایت، لطفا از ارسال فایلهای کامل مقاله جدا خودداری فرمایید. پارافریز صرفا برای بخشهایی از مقاله مانند مقدمه یا قسمتهایی از پیشینه پژوهش قابل انجام است.

بازنویسی و پارافریز مقاله چیست؟

حتما تا کنون به عنوان یک دانشجو یا استاد دانشگاه، با مواردی مواجه شده اید که یک یا چند پاراگراف از یک مقاله انگلیسی را در متن مقاله خود کپی کرده اید. حتی اگر به صورت دقیق، به آن مقاله اصلی ارجاع یا رفرنس داده شود، بسیاری از ژورنالهای معتبر خارجی این چنین مواردی را کپی برداری ادبی (یا سرقت ادبی) یعنی Plagiarism محسوب می کنند و میتواند تبعات سنگینی برای نویسندگان مقاله داشته باشد، از جمله محروم شدن موقت یا همیشگی از چاپ مقاله در آن انتشارات خاص.

راهکار علمی و پذیرفته شده برای رفع اینگونه مشکلات، پارافریز یا Paraphrasing است بدین صورت که ابتدا یک جمله را مطالعه مینمایید. مفهوم آن را دقیقا درک کرده و سپس همان جمله را با بیانی دیگر ولی با مفهوم اولیه قبلی، بازنویسی می­کنید. البته نباید فراموش کرد که منبع دقیق این متن باید همانند قبل دوباره ذکر شود زیرا ایده اصلی جمله یا پاراگراف شما از یک منبع دیگر بوده است.

نکته بسیار مهم این است که پارافریز دقیقا باید توسط متخصص رشته مربوطه انجام شود تا بتواند درک صحیحی از متن مبدا داشته باشد.

گروه مترجمین ایران نیتیو، این خدمات را با کیفیت بسیار عالی در اختیار همکاران گرامی و اساتید گرانقدر قرار داده است و خدمات پارافریز به ۲ صورت قابل ارائه میباشد:

نوع اول: انجام پارافریز توسط مترجم متخصص ایرانی. در این حالت همانند خدمات ترجمه، یک مترجم ایرانی مسلط به حوزه تحقیق شما، متن را بازنویسی و پارافریز مینماید. پس از انجام پارافریز و تحویل آن، شما تا ۳ روز فرصت دارید تا وجود هرگونه مشکل را به موسسه اطلاع دهید تا به صورت رایگان رفع گردد.

هزینه انجام پارافریز برای هر کلمه معادل ۱۹۰ تا ۳۰۰ تومان میباشد به عبارت دیگر تعداد کلمات متن شما ضربدر این عدد، برابر با هزینه کل پارافریز خواهد بود (در متون کمتر از ششصد کلمه، هزینه دو برابر محاسبه میگردد. در متون دارای اعداد زیاد و اختصارات فنی، بین ۱۰ تا ۳۰ درصد به هزینه افزوده میشود). هزینه دقیق پارافریز در فاکتور خدمت شما اعلام میگردد.

زمان انجام پارافریز نیز در پیش فاکتور اولیه به شما اعلام می شود زیرا بستگی به ترافیک کاری موسسه خواهد داشت. در صورتی که میزان مشابهت مقاله بیشتر از ۳۵ درصد باشد، هزینه ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت. 

نوع دوم: انجام پارافریز و (ویرایش توسط ویراستار نیتیو انگلیسی زبان). در این حالت متن شما ابتدا توسط ویراستار متخصص ایرانی پارافریز میشود و سپس توسط ویراستاران نیتیو انگلیسی زبان ویرایش میشود و بدین ترتیب حداکثر کیفیت ممکن خاصل خواهد شد. پس از انجام پارافریز و تحویل آن، شما تا ۶ روز فرصت دارید تا وجود هرگونه مشکل را به موسسه اطلاع دهید تا به صورت رایگان رفع گردد. اما از نظر گرامری، متن شما دارای ضمانت مادام العمر است.

به عبارت دیگر انتقال دقیق و صحیح مفهوم جملات متن اولیه، دارای ضمانت ۶ روزه برای ویرایش رایگان است و کیفیت گرامری و زبانی این خدمت دارای ضمانت مادام العمر است.

هزینه انجام پارافریز در پیش فاکتور به شما اعلام میشود زیرا قابلیت تحویل هر متن در ۴ روز، ۸ روز و ۱۱ روز وجود دارد که هر کدام هزینه متفاوت دارد و از طرف دیگر، با توجه به قیمت روز دلار ممکن است مقداری تغییر کند. لازم به ذکر است برای این خدمات، گواهی صادر نمیشود و گواهی (سرتیفیکیت) صرفا برای خدمات ویرایش نیتیو صادر میشود.

لطفا هم اکنون سفارش خود را ثبت نمایید. در پیش فاکتور شما، هزینه و زمان دقیق تحویل هر دو نوع پارافریز به شما اعلام خواهد شد تا بر اساس شرایط خود، تصمیم گیری نمایید.

ثبت سفارش پارافریز