سفارش با يک کليک
برآورد هزينه ترجمه

درخواست تماس با کارشناسان

ترجمه تخصصی مقالات و متون رشته مهندسی برق

گروه مترجمین ایران نیتیو (www.IranNative.com)

دپارتمان ترجمه تخصصی رشته مهندسی برق

یکی از مشکلات ترجمه تخصصی در ایران، آشنا نبودن مترجمان با رشته تخصصی مورد نظر می باشد. ترجمه تخصصی متون رشته مهندسی برق می بایست به دست متخصصان این حوزه ترجمه گردد، در غیر این صورت ممکن است علاوه بر ترجمه غیر تخصصی، انتقال مفاهیم علمی با مشکل همراه شود و در حین ترجمه مقالات تخصصی رشته برق، مطالب علمی مدنظر نویسنده تغییر یابد.

گروه مترجمین ایران نیتیو یکی از شرکتهای پیشتاز و پرمخاطب ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی رشته مهندسی برق در ایران می باشد. خدمات ترجمه تخصصی با کیفیت بسیار بالا در زمینه مقالات (ISI، IEEE، ISC و سایر نمایه های معتبر)، ترجمه کتاب، ترجمه پایان نامه ها، ترجمه فارسی به انگلیسی (برای پذیرش در ژورنالها، کنفرانسها و همایشهای بین المللی)، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فایل های صوتی، ترجمه فایل های تصویری و ویرایش توسط ویراستاران آمریکایی با قیمت بسیار مناسب برای اساتید دانشگاهی، دانشجویان و متخصصان رشته برق دسته بندی شده است تا بدین وسیله نیاز شما را در هر سطحی به بهترین شکل برآورده نماید.

همچنین برای ترجمه تخصصی تر، گروه مترجمین ایران نیتیو شامل مترجمانی از گرایش های مختلف رشته برق می باشند. ترجمه متون رشته برق در کلیه گرایش ها از جمله (ترجمه تخصصی رشته برق گرایش الکترونیک)، (ترجمه تخصصی رشته برق گرایش قدرت)، (ترجمه تخصصی رشته برق گرایش مخابرات و سیستم)، (ترجمه تخصصی رشته برق گرایش مخابرات و میدان)، (ترجمه تخصصی رشته برق گرایش کنترل)، (ترجمه تخصصی رشته برق گرایش زمینه هوش ماشین و رباتیک) به صورت تضمینی انجام میگردد. دپارتمان ترجمه مهندسی برق ایران نیتیو آشنایی کاملی با اصلاحات رشته برق و همچنین ویراستاری تخصصی رشته برق را دارا می باشند که همین موضوع باعث انجام ترجمه دقیق تر و باکیفیت ترخواهد شد.

بنابراین توصیه می شود ترجمه متون خود را فقط توسط افراد متخصص همان رشته که دارای مدارج علمی بالا هستند و از لحاظ زبان نیز موفق به اخذ مدرک حرفه ای شده اند و سابقه طولانی در ترجمه مقالات علمی رشته مهندسی برق را داشته اند بسپارید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه مقالات ISI، لطفا صفحه ترجمه مقاله را مشاهده فرمایید.

دپارتمان ترجمه مهندسی برق ایران نیتیو، قبل از ترجمه، به عنوان یک مشاور پاسخگوی سوالات شماست و همچنین بعد از ترجمه با خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت اساتید، دانشجویان و پژوهشگران گرامی می باشد.

دپارتمان ترجمه تخصصی رشته مهندسی برق ایران نیتیو

(پاسخگویی، رضایتمندی مشتری، کیفیت متمایز، ترجمه فوق تخصصی، خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته)